This Is My Life

Direktlänk till inlägg 17 juni 2009

han gör mig glad :)

Av Kim - 17 juni 2009 20:33

alltså jag vet nog ingen som kan få mig att skratta så mycket som Johan kan. Helt underbart :) han har humor och är så rolig :) det är så skönt att kunna skratta igen :)


ååh. kollade mitt konto innan... mindre roligt. Kim är såå fattig. hade typ 275 kronor kvar. ha ha. VA BRA! löningen kommer ju inte förrän fredag nästa vecka. VA BRA! Så TACK underbara Pia som lånade ut lite till mig. tack tack tack tack.. Nu kan jag ta mig ner till finaste Johan igen :) woho...


så jag tänkte den här idén innan. För jag var verkligen APHUNGRIG! och inget hemma. det enda jag har hemma i kylen är öl och cola light. och ja just det, vitlök och ketchup. ha ha. inte ens makaroner eller nudlar. så då tänkte jag att jag somnar på soffan och vaknar imorgon så slipper jag vara hungrig. så ringer madde sen och väcker mig. så jag följde med henne på det villkoret att hon bjöd på ngt att äta. ha ha. så det blev donken, en sväng till henne för att kolla in lägenheten. sen kom jag hem. snackade med grannarna. har pratat i tfn med Johan :) och nu kom precis Tessan in och hämtade mitt vitrinskåp hon har köpt av mig. så nu är det tomt där det stod i sovrummet. så jag ska köpa en stor växt tänkte jag. blir nog snyggt :)


nej om jag ska in och göra en helkroppsrenovering i duschen.


imorgon är det ÄNTLIGEN torsdag :D


tycker om min Johan :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards