This Is My Life

Alla inlägg under april 2009

Av Kim - 10 april 2009 18:30

Oj


skärtorsdag igår. och som vanligt när Piffi är här så minns man ingenting. vi har fått pussla ihop allas minnesbilder sen igår med varandra. Matte fick göra inbrott i sin egen lägenhet för Pia hade lämnat nycklarna på fel gömställe. Matte blev utlängd från McDonalds av vakterna. ha ha. Matte kom hem utan jacka. Piffi hittade en jacka när vi gick hem. den tog vi hand om. vid sju imorse ringde jackan. det var en mobil. ha ha. ägaren är lokaliserad och hämtar sina grejer imorgon. Piffi är bra =) Gårdagen var sjukt rolig. Även om man inte minns allt :) ha ha Men efter en hel flaska mintu och en jävla massa öl. Så kan man inte minnas så mycket heller =)


idag har man legat i solen sen elva imorse. jag ser ut som en panda. snacka om att jag bränt mig... hojja


nu ska jag och piffi äta mammas hjärpar =)

Av Kim - 9 april 2009 13:43

hur många gånger har man inte gråtit till rädda willy? hur många gånger har man inte tyckt det är så vackert när han hoppar över muren? jag ryser fortfarande lika mycket varje gång. och idag är inget undantag...


ååh...

Av Kim - 9 april 2009 12:58

Åååååh..


Jag öppnade posten. shit. Jag hade fått ett nallebud... så jävla sött. tack :)

Av Kim - 9 april 2009 11:02

Om cirka en timme lämnar Piffi K-town för att komma till H-town :)


längtar...


ska in till stan, systemet och så ska jag köpa hem lite potatis för vi ska äta mammas dillkött när Piffi kommer :) Får nog köpa hem mjölk med åt en viss piffi :)

Av Kim - 9 april 2009 09:02

Två kvinnor ~40 sitter och äter och pratar om sina familjer.


Kvinna 1: Ja alltså, Johan sa att han ville börja raka sig. Han är ju 13 nu.
Kvinna 2: Jaha, ja…
Kvinna 1: Ja och han har ju fått lite fjun, så det var väl okej. Och häromdagen så ropade han ifrån badrummet efter att han duschat att han ville ha plåster.
Kvinna 2: Jaha, hade han skurit sig eller?
Kvinna 1: Jag förstod ju att han hade rakat sig, och så gick jag in dit med plåster, men jag kollade på honom och kunde inte se att han skurit sig.
Kvinna 1 börjar skratta och kvinna 2 tittar oförstående på henne.
Kvinna 1: Ja, då hade han rakat benen!




Av Kim - 9 april 2009 08:11

Örkelljunga, Gymnasium

Två tjejer ~18 sitter på en bänk och pratar.
Tjej 1: Alltså, jag vågar inte fisa inför min pojkvän.
Tjej 2: Varför inte? Det är ju helt naturligt.
Tjej 1: Vadå…? Brukar du fisa inför din pojkvän då?
Tjej 2: Ja, det är väl klart!
Det blir tyst en liten stund.
Tjej 2: Inatt så låg han och jag där under täcket, så drar jag upp täcket ovanför våra huvuden och släpper mig. Jag bara kände hur hela analen öppnades upp och det blev helt tomt.
Det blir tyst en lång stund.
Tjej 2 (lite ledset): Han blev sur…



HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

Av Kim - 9 april 2009 07:58

Tåg mellan Malmö-Göteborg


Tjej 1: Alltså, jag var hemma hos honom och så frågade jag om han hade en låt. Och så började han rota bland cd-skivorna! Jag bara: "Vadå har du ingen dator?" Alla har väl en dator nuförtiden?
Tjej 2: Ja, man tycker ju folk borde ha det.
Tjej 1: Ja alltså, vem börjar rota bland skivorna när man frågar om en låt?



he he

Av Kim - 9 april 2009 07:32

Högstadieskola, Lidköping


Två fjortistjejer och en kille ~14 sitter vid ett bord i korridoren. Killen drar ett skämt.
Killen: Men fattar ni inte? "Akta dig för trappan!" "Vilken tra-pa-pa-pa-pa?"
Tjej 1 skrattar lite tveksamt.
Tjej 2: Men jag fattar inte! Vaddå "tra-pa-pa-pa-pa"?
Tjej 1: Men fattar du inte?! "Akta dig för trappan!" "Vilken tra-pa-pa-pa-pa?" Äsch, jag fattar fan inte ens själv…
Killen: Nej men typ som "Akta dig för hålet!" "Vilket håååååål…?"
Tjej 1 skrattar lite tveksamt igen.
Tjej 2: Jag fattar inte!
Killen suckar och dunkar huvudet i bordet.

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards