This Is My Life

Alla inlägg under april 2009

Av Kim - 9 april 2009 07:17

Cubus, Stockholm


En kille ~25 står utanför ett provrum och pratar med sin flickvän inne i provrummet.
Killen: De här var ju i alla fall de som satt bäst hittills. (Kort paus) Eller, jag menar du fick ju i alla fall på dig dem.


Modig kille det där :)

Av Kim - 9 april 2009 06:58

När jag kom till jobbet så stod min privata väktare och vaktade. Ha ha. Patric hade jobbat natt och skulle cykla hemåt och cyklade inom för att säga hej...


Idag kommer äntligen Piffi :) Så jävla glad jag kommer bli då... wei wei wei wei =)


jag har så satans ont i ryggen. och jag känner att det kommer göra ännu mer ont efter en 2 timmars lång bio ikväll, måste verkligen vila när jag kommer hem idag...





Av Kim - 9 april 2009 06:55

DAGENS Vill ha: Ett nytt liv.

DAGENS Klädsel: svarta stuprörsjeans, vit tröja och svart kofta.

DAGENS Smink: Foundation och kajal

DAGENS Frisyr: Ruffsigt.

DAGENS Låt: socker - KENT

DAGENS Planer: Jobba, systemet, powernapa, piffi kommer och sen bio =)

DAGENS Bästa: Piffi kommer idag :) <3

DAGENS Humör: trött. men blir glad sen när Piffi anländer :)

Av Kim - 8 april 2009 22:06

Färjestad BK tog guldet 2009.. ledsen syrran :) bättre lycka nästa år ;)


nu blir det sängen...


klockan ringer 04.30 SNARK


imorgon kommer Piffi <3

Av Kim - 8 april 2009 21:13

just det. fick sms av Robin innan när jag var ute och gick. Han ville bara kolla hur det var med mig och om jag levde eftersom det hade skett ett dubbelmord i Halmstad idag. Söta killkompisar man har :)



Av Kim - 8 april 2009 20:51

är så sjukt gött att ha kanalerna nu så man kan glo på hockeyn :D


2-1


idag tar vi guldet :)

Av Kim - 8 april 2009 18:49

Sakna dig me Malin <3


Så härligt väder det blev nu :) va ute en promenad innan. skönt sköööönt väder...


om ett dygn så är Piffi här :) längtar


ska bli så kul i helgen =)

Av Kim - 8 april 2009 11:10

Lokalbuss, Luleå


Två killar ~17 sitter bredvid varandra på en buss, det är mörkt och snöar kraftigt utanför bussen.
Kille 1 (fundersamt): Alltså, varför snöar det alltid mest under lyktstolparna?

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards