This Is My Life

Alla inlägg under april 2009

Av Kim - 8 april 2009 08:47

jag är hungrig. och jag hann inte få i mig ngn frukost imorse. längtar tills lunchen med Gisela. undrar vad det blir idag. sallad eller tacobuffé? :) återstår att se.


hmmm. undrar om inte jag har nga riskakor här på jobbet =)



Av Kim - 8 april 2009 06:43

Inatt har jag kunnat sova hela natten utan att vakna. ett stort plus i kanten där. Men jag somnade ganska sent visserligen, så inte så många timmars sömn iaf. nåja. imorgon kan jag nog sova helaste natten lång för då har jag Piffi här. Tror nog mycket beror på ensamheten nu som jag inte kan sova. För i början så hade jag me jättesvårt för det. Panik. Men sen gick det en månad då jag sov som ett barn. Sov hur mycket som helst och hela tiden. Gick knappt utanför dörren. Men nu är jag tillbaka i början. nu kan jag inte sova igen. så jobbigt. så det ska bli så skönt att få sällskap i helgen :) Hon kommer ju redan imorgon :D och då blir det bio på kvällen =) wei...


Idag ska jag luncha med Gisela =) och så ska jag gå på systemet me.


sen ska jag hem och vila vila vila vila. ska nog ut på en promenad ikväll igen. var ute och gick igår också. så skönt. rör ju mig inte riktigt så mycket som jag vill. och jag behöver faktiskt röra på mig :) Patric följde med igår och så satt vi på kajen och kastade sten i vattnet och snackade skit. är så glad att jag träffat nya vänner...


åååh. Pia kommer också ner på torsdag till innegården. Det kommer bli en kanonrolig helg. Pia hos Mattias och Piffi hos mig :) hi hi


nu ska jag sätta mig med ett mofasastort arbete som jag fick när jag var på kontoret igår. gojjde... :)


have a nice day


ingen ingen ingen ingen hör

Av Kim - 8 april 2009 06:41

DAGENS Vill ha: Ett nytt liv.

DAGENS Klädsel: svarta stuprörsjeans, vit tröja och svart kofta.

DAGENS Smink: Foundation och kajal

DAGENS Frisyr: Ruffsigt.

DAGENS Låt: socker - KENT

DAGENS Planer: Jobba, luncha med Gisela, systemet och sen hem och sova.

DAGENS Bästa: Imorgon får jag känna på lycka, för då kommer Piffi <3

DAGENS Humör: splittrad

Av Kim - 7 april 2009 19:53

http://www.youtube.com/watch?v=xBup4VmPm_Q&feature=related


världens bästa låt någonsin...


Spelar det längre någon roll?
Jag orkar inte slåss
Det är bortom min kontroll
Ni lämnade mig ensam
och självklart blev jag rädd
min sista gnista hopp
var att synas,att bli sedd
Jag glömde bort att andas
för sex musik och våld
var det vackraste som hänt mig
sen själen min blev såld
att synas utan att verka
ser enkelt ut på håll
men jag lever på impuls nu
via fjärrkontroll
Jag säger alltid nej...

men ingen,ingen,ingen hör

...och gäst ikväll är Jesus
han har kickat heroin
Han läppjar på sitt glas
och Ramlösa blir vin
Han berättar om sina vapen
sin tid i Saint-tropez
om att ge sig själv en chans
om sin nya Z-3
I en värld av Idioter
står han först i kön
Han berättar framför kameran
om hur han bytte kön
eller nåt helt annat
som också är privat
om alla dom han älskat
och dom han bara sög av
Han säger alltid nej

...men ingen,ingen,ingen hör
Av Kim - 7 april 2009 19:40

I hurt myself today
To see if I still feel
I focus on the pain
The only thing that's real
The needle tears a hole
The old familiar sting
Try to kill it all away
But I remember everything

[Chorus:]
What have I become
My sweetest friend
Everyone I know goes away
In the end
And you could have it all
My empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt

I wear this crown of thorns
Upon my liar's chair
Full of broken thoughts
I cannot repair
Beneath the stains of time
The feelings disappear
You are someone else
I am still right here

[Chorus:]
What have I become
My sweetest friend
Everyone I know goes away
In the end
And you could have it all
My empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt

If I could start again
A million miles away
I would keep myself
I would find a way


ja. jag är deppig. ja. jag plågar mig själv.


Av Kim - 7 april 2009 19:34

This is my life
this is my time
just show me the light
and I'd go there.

Give me the wine
bitter and sweet
and a little bit of bread
that's all I need.

No, I don't want the gold from Xanadu
I think I leave it all to you
Oh oh oh
this is my life and I don't care.

This is my street,
are you restless feet
carry me on to anywhere.

Take the fear
take it away
and give me some hope
for one more day.

I saw a ghost behind the door
when the kids were coming home from the war
Oh oh oh
with broken dreams and nothing more.

I heard a woman singing her song
and it was good and warm and strong
Oh oh oh
She made me cry, I don't know why.

I don't want to bring you down
I think it's good to be here
this is my life and I don't care!

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards