This Is My Life

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Kim - 4 mars 2009 20:00

legat under täcket sen jag kom hem. Stirrat upp i taket och önskat att det skulle falla ner på mig. Men inte ens det går min väg.


Nu är det Knight Rider på sexan.


Mitt patetiska liv....

Av Kim - 4 mars 2009 17:54

Går av mitt pass om exakt 6 minuter...


Hem och lägga mig under täcket och bara vara deprimerad, bitter, hatisk och självgråtande...


Planlistan finns där. Bara en sån där "gettuppdag" idag. Imorgon hoppas jag att vakna till en starkare värld... En starkare Kim... Hoppas...

Av Kim - 4 mars 2009 14:46

Jag vill bara slå dig. Kunna hata dig för att du lämnade mig med ett hjärta i tusen bitar. Kunna glömma. Kunna släppa. Kunna gå vidare. men jag kan inte... det går inte... du var för mig perfekt. varför blev det såhär?


Fan hatar mig själv för att jag är så svag. Vill kunna gå vidare...


Idag är en riktigt död dag. Ska slänga mig under täcket när jag kommer och bara sova.... Vill inte vakna imorgon för det lär väl vara samma dag då. Varför kan inte tiden gå fortare för min process????


Vill bara att du ska hålla om mig......

Av Kim - 4 mars 2009 12:49

Tack Micke :) Snällt av dig.... Nu är Patrik här och käkar lunch... Och vet du vad? Jag fryser inte så mycket idag.. ha ha


Woho. Då får jag min lampa i helgen :D

Av Kim - 4 mars 2009 12:01

DAGENS Vill ha: En tidsmaskin...

DAGENS Klädsel: Svart skjorta, hög svart kjol, vita leggings, benvärmare och stövlar...

DAGENS Smink: Foundation, kajal, ögonskugga, mascara och puder

DAGENS Frisyr: Ruffsigt uppsatt med klämmor och vitt hårband

DAGENS Låt: Hallelujah - Jeff Buckley

DAGENS Planer: Jobba. Sova och hoppas på att jag inte vaknar igen.

DAGENS Bästa: Finns inget.

DAGENS Humör: Mår så jävla dåligt idag....


Micke: Om du nu har så jävla mycket fritid. Pallra dig ner till Väla och köp min lampa :)

Av Kim - 4 mars 2009 11:17

Micke: Du har för mycket fritid :)



Av Kim - 4 mars 2009 10:27

Igår fick jag besök från Falkenberg... Karolin (som jobbar i butiken i Varberg) och hennes kompis Hanna (tror jag det var) ringde och bestämde sig för att sätta sig på tåget ner till mig och dricka vin. Efter skräckfilmen så körde Patrik mig till tågstationen där jag mötte upp dessa ngt berusade tjejer :) Gick hem till mig så jag fick byta om och sen skulle vi till nga av deras kompisar på Andersberg. Efter tio minuter så konstaterade jag att jag var alldeles för malplacerad. Så jag tog bussen hem... Sen somnade jag gott... Ja ja. Kul iaf med lite galet upptåg mellanåt :) Så tack...


Filmen var bra. Och äcklig. Satt som vanligt och tittade genom min handflata... Ha ha.... Men inga mardrömmar här inte. Kan det vara så att Kim är vuxen? :)


Nu ska jag fixa till mig, bege mig till kondis och köpa en baguette och sen till jobbet. Det är så fint väder idag ju :) Önskar man var ledig och kunde dra till stranden för att fota lite... Hoppas vädret håller i sig till helgen...


Tänker på dig hela tiden... fan.


Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards