This Is My Life

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Kim - 31 mars 2009 18:41

Idag stängde sötevakten. Han har inte varit där på över två veckor. Iaf inte när jag har stängt men idag kom han tillbaka =) Han är så trevlig me. Stod och snackade lite...


nu är jag hemma. äter två lingongrova med leverpastej och gruka + ett glas tropiskt jos till =) mm mm mm

Av Kim - 31 mars 2009 17:32

Åååh


det känns som om jag suttit här i 100 timmar. Hur kan vissa dagar bara svepa förbi medans andra stannar i år och dar? Inte för att jag inte tycker om mitt jobb, för det gör jag. Men finns det ngt tråkigare när dagarna går så enormt långsamt?


Ikväll är det finalen i den rätte för linda rosing. Jag är kär i Hugo. typiskt Kim pojke.


sen är det desperate housewifes...


ska in till grannen me och lämna snus som hon beställt och hämta mitt bröd som jag beställt =)


ser framemot mackor med leverpastej och gurka på...



Av Kim - 31 mars 2009 15:38

ååååååååh.


Denna dagen kommer att gå till historien som världens mest segaste dag...


seg get



Av Kim - 31 mars 2009 12:30

DAGENS Vill ha: Skånebesök i helgen

DAGENS Klädsel: Lila skjorta, svart ballerinakjol, svarta leggings och stövlar

DAGENS Smink: Foundation, ögonskugga, eyeliner, kajal och mascara.

DAGENS Frisyr: Ruffsigt.

DAGENS Låt: Britney Spears - If you seek amy.

DAGENS Planer: Jobba

DAGENS Bästa: Hmmm... Nog inget än så länge faktiskt

DAGENS Humör: Glad =). Shit, jag är faktiskt ganska glad idag :)

Av Kim - 31 mars 2009 11:09

This is me for the day

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards