This Is My Life

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Kim - 24 mars 2009 21:24

åååh. är såå trött. har hållt igång hela dagen.


var i stan med anneli och gick en runda. köpte ris, skinka och riskakor (tack pappa) så nu klarar jag mig till lönen. sen stack jag hem, åt mammas ris och curry och sen mötte jag upp sångerskan och drog till falkenberg. sen tog jag halv åtta tåget hem. satan i helvete vad kallt det var ute och fota. sen var vi i deras lokal och fotade me. och nu har jag kollat genom bilderna, lagt dom på usbminne. så ska jag träffa mattias på kontoret imorgon. men nu. nu ska jag bara sova...


fick två fina bilder me på min natur =)

Av Kim - 24 mars 2009 15:19

Himlen är blå och solen skiner igen :)


Om en timme ska jag träffa sångerskan sen ska vi bege oss till Falkenberg...


så ska jag fotografera hårdroxbandet :)



Av Kim - 24 mars 2009 11:12

Men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eej...


jag som skrattar er rakt upp i ansiktet. jag som påpekat min blåa himmel och sol. men nu. nu skrattar ni mig rakt upp i ansiktet. det har ta mej fan börjat snöa här med...


jag som ska fotografera bandet utomhus idag. helvete. hoppas det försvinner lika snabbt igen och att solen kryper fram. för min skull. kan inget bra ske för min skull ngn jävla gång?


COME ON!!!!

Av Kim - 24 mars 2009 10:30

Illamåendet har släppt. Pepsi Max fixar allt :) Men huvudet är fortfarande tungt och öronen värker.


Ska gå på stan med Annelie efter jag slutat jobba. Det får bli en snabbis, måste powernapa innan fotograferingen ikväll i Falkenberg. Annars kommer jag somna under tiden. Eller något.


Kunde fan inte sova inatt. Var så trött igår men låg och vred på mig. Vaknade två gånger inatt. Vill få sova inatt. Kan sova på dagarna, men inte nätter även om jag är bamsetrött hela tiden. Jobbigt.


Sitter och funderar på vad som händer i helgen. Ska nog bara ta det jävligt passivt. Måste ta mig till Maxi me. Får fråga om jag kan låna grannens bil igen.


Det gör ont

Av Kim - 24 mars 2009 08:11

Och till råga på allt så har jag kanon ont i öronen. Hoppas hoppas hoppas hoppas jag bara behöver sova ut så jag inte är på väg att bli sjuk. VILL INTE


har hört rykten om att det är vitt nere i Skåne :) Här är BLÅ himmel och strålande SOL! :)

Av Kim - 24 mars 2009 06:35

DAGENS Vill ha: Lönen :)

DAGENS Klädsel: Gråa stuprörsjeans och röd Öresundstågströja (japp, gick inte upp i tid imorse, IGEN).

DAGENS Smink: Foundation och kajal (ville inte riktigt gå upp imorse)

DAGENS Frisyr: Hästsvans och rött diadem.

DAGENS Låt: Kings of Leon - Use Somebody.

DAGENS Planer: Jobba, träffa Annelie, åka till Falkenberg och fotografera.

DAGENS Bästa: Är så hängig och dålig att jag inte kan komma på ngt just nu

DAGENS Humör: Mår så jävla illa.

Av Kim - 24 mars 2009 06:31

Tänker inte ligga magdålig eller sjuk. Men det känns inte som om jag har ngt annat val. Fy fan va jag mår ILLA. känns som om magen ska sprängas. Är helt väck, ont i huvudet och överallt. allt står mig upp i halsen. Tänker inte ligga dålig. Helvete... ska ta mig genom det. jag vägrar.


och med tanke på detta så låg jag och drog mig så länge jag bara kunde imorse.


våga vägra bli magdålig...

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards