This Is My Life

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Kim - 23 mars 2009 20:20

jag har verkligen ingen ork. egentligen borde jag diska. men går ut i köket, tittar på disken, tappar ork och lust, och vänder ryggen till. la i risochcurrynröran i påsar så dom ligger i frysen nu (tack än en gång mamma för all mat)


när jag körde ner till skåne i fredes, tändes det en liten lycka hos mig. när jag körde hem igår, så tändes bara tomheten igen. vad har jag att komma hem till egentligen? innan hade jag en sambo att komma hem till. en som saknade mig, en som längtade efter mig, en som behövde mig. nu har jag ingen. jag är inte behövd. jag vill vara behövd. jag vill att andy behöver mig. jag vill att han ska längta efter mig. jag vill att han ska sakna mig. men han finns inte där för mig längre. jag tappade all must och ork när jag körde hem igen. och vad säger det mig? jag vet att jag inte är lycklig. och jag hatar det. jag verkligen hatar det. hade så roligt i helgen. och det var så kul att gå ut med lillebror och pappa. och att få träffa mamma. sen skulle jag hem. till en tom lägenhet. det gör så ont. jag vet vad jag egentligen borde göra för att få tillbaka lyckan. men jag kan inte. istället väljer jag att låsa in mig. ligga i soffan. men för att först kunna göra det jag egentligen ska göra för att må bättre, som att bara ut och gå en promenad, låta folk komma mig nära inpå, äta bättre, så måste jag få tillbaka min självkänsla. och det ska jag jobba på, och få hjälp. för jag vill kunna gå ut utan att bli påmind om allting som vi hade. för det ligger i det förflutna, och jag lever i nuet. förstår ni hur jag menar och tänker? för inte ens jag förstår egentligen. jag förstår bara att jag inte mår bra och är lycklig. och jag förstår anledningen... vad som förstörde mig.


nej nu ska jag lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet... klockan ringer 05.00 imorgon me. full dag imorgon, och onsdag ska jag upp till kontoret och luncha med Gunilla. torsdag har jag inget inplanerat. kanske ska ta tag i att städa då. eller sova... fredag ska jag klippa mig.


men nu. nu ska jag sova. så jag inte tänker. så jag inte analyserar allting.



Av Kim - 23 mars 2009 17:39

Jag är helt slut.


Men läkaren skickade iväg en remiss. Får ju börja någonstans, vill ju bara må bra.


Har kollat in vädret och det ska bli bra till imorgon eftersom jag ska fotografera bandet utomhus. Kallt dock, men solen är iaf framme. Ska möta upp sångerskan halv fem och åka med henne upp till Falkenberg. Är glad att jag tackade ja, för det innebär att jag får komma ut, iväg, bort bort bort...


annelie ringde precis, ska ut och gå en runda på stan imorgon. Härligt. Kommer vara aptrött imorgonkväll. Nåja.


Kolla in Eva Eastwoods blogg http://blogg.aftonbladet.se/20246/



Av Kim - 23 mars 2009 15:43

åååååååååååh. jag är SÅ trött. har ätit mammas goda mat och powernapat. härligt väder ute. ska snart gå till läkaren. funderar på att gå till hemköp också och köpa riskakor. får se om jag orkar. har ringt och ändrat min klipptid också. har ju inte cash innan fredag så jag bytte den till fredag ist. nu ska jag bara fundera på hur jag ska ha det =)



Av Kim - 23 mars 2009 11:07

Jag är så in i nordens hungrig (kan man skriva så?). Vill bara hem nu och koka makkisar till mammas hjärpar och sås. Åååhhhhh. måste frysa in risochcurryn me... Och måste köpa ris så jag kan äta det. moha. nåja. blir maxi till helgen. är nog ett måste. fick sno med mig toapapper från Broby. ha ha....


ååh. imorgon ska jag fotografera hårdoxbandet. ska bli så kul. hoppas bara vädret är stadigt eftersom vi ska fotografera utomhus.


vill in till Gina och prova massa klänningar. men nej Kim, du har INTE ekonomi till det. Check!


Sitter och funderar på hur jag ska få det att gå ihop i Maj. Hmm. Snapphanerun (vill ju dit), martin fyller 25 (SKA dit) och sen har vi power meet... att ta sig ner är ju nog det absolut största problem. Måste fixa bil. Eller boka tåg i god tid... ska kolla upp det här...


MAT!!! är så hungrig. Men får ju skylla mig själv. Har ju inte ätit ngt. Har druckit min pepsi max. måste köpa hem riskakor...



Av Kim - 23 mars 2009 09:29

Fan.


Gina Tricot är sjukt farligt. Så många snygga, söta, fina och läckra klänningar dom har fått in nu... Jävla tur dom har budget priser iaf...


Pappa fick min klänning som vi la bud på på Tradera. Kommer på posten snart. Hoppas bara den passar nu =) wei



Av Kim - 23 mars 2009 07:59

Jag är så jävla trött. Vet inte var jag ska ta vägen. Det är så jobbigt att vara såhär trött... Kunde inte somna igår. Fast jag var så trött och helt slut i kroppen så att jag mådde illa. Men det gick inte. Hjärnan vägrade. Och när klockan ringde imorse så vägrade kroppen att röra på sig. Suck. Tur man har 2 min gångsavstånd till jobbet.


Jag ska bara soooova idag. Powernapa innan läkaren och sen sooooova efter läkaren. Är så trött.


Hade sådan ångest igår när jag kom hem. Söndagar är ju alltid min städ och tvätt dag. Men igår kunde jag ju inte det. Så när jag kom hem och insåg att det inte var städat, inte för att det var smutsigt eller dammigt utan bara för jag är van vid att det är nystädat på söndagar, så fick jag sån ångest. Nåja... får städa i veckan. men inte idag, för idag ska jag soooova...

Av Kim - 23 mars 2009 06:58

DAGENS Vill ha: Lönen :)

DAGENS Klädsel: Gråa stuprörsjeans och röd Öresundstågströja (japp, gick inte upp i tid imorse).

DAGENS Smink: Foundation och kajal (ville inte riktigt gå upp imorse)

DAGENS Frisyr: Hästsvans och rött diadem.

DAGENS Låt:  Jason Castro - Somewhere over the rainbow.

DAGENS Planer: Jobba, äta mammas hjärpar, powernapa och läkaren 16.15

DAGENS Bästa: Känner mig nog lite lite lite lite lite stark idag bakom tårarna...

DAGENS Humör: Otroligt ledsen, tänker på dig Misan <3.

Av Kim - 23 mars 2009 06:41

Igår kom Andreas hem till mig, han hade ingen glad nyhet alls. Misan finns inte mer. Gisela fick avliva henne i fredes. Hon var ju gammal men ändå realtivt pigg, men i fredes så hade hon blivit så superdålig direkt så hon hade fått åka till kattdoktorn, och då hade dom hittat en tumör på magen tror jag det var. Åååh, min underbara Misan. Blev så jävla ledsen. Har ju sett framemot att få träffa henne igen, och nu finns hon inte mer. Ingen som ska envisas med att dricka vatten ur kranen på toaletten, ingen som boar in sig bland buskaget i trädgården, ingen som hårar ner, ingen som ligger i garderoben. Älskade Misan. Andreas berättade lite roliga historier som hon hade hittat på där hemma nu innan, hon var så härlig och egen. Och det hjälpte... För hennes tid var kommen, hon har haft ett bra liv och en bra familj som tagit hand om henne. Katthimlen har fått ytterligare en ängel, nu är du där, hos Zizzi.


Saknar dig så mycket.....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards