This Is My Life

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Kim - 7 mars 2009 21:42

Är så jävla glad att hon gick vidare. Älskar denna låten :)


snälla snälla snälla snälla
jag ber dig 
snälla snälla snälla snälla
stanna kvar hos mig
för jag behöver ju dig

ja så snälla snälla snälla snälla
så lyssna snälla snälla snälla
ja jag vet att det är lågt å be 
men jag skiter i det

ja för igår när du gick 
i sista blicken som jag fick 
jag kunde se 
ja jag kunde se 
jag såg du var på väg
till en annnan kvinna
bort från mig

så snälla snälla snälla snälla
jag säger snälla låt mig inte sitta,
nej sitta ensam här 
ja medans du är där
så snälla hjälp mig fatta hjälp mig att förstå
ja vad har jag gjort för fel som har fått dig å gå
ja för det är väl så ?

för jag hatar ja, att jag vet
ja jag vet, ja jag vet du kommer att ge 
allt du gav ja, allt du gav till mig 
ja allt det där jag fick 
till en annan kvinna

å inte till mig

Av Kim - 7 mars 2009 20:05

Nu ska jag titta på melodifestivalen på min nya fina stora tv :)

Av Kim - 7 mars 2009 17:16

DAGENS Vill ha: En tidsmaskin...

DAGENS Klädsel: Mjukisbyxor och tröja

DAGENS Smink: Inget.

DAGENS Frisyr: Uppsatt

DAGENS Låt:  ---------------------

DAGENS Planer: Vila och titta på min nya TV :).

DAGENS Bästa: Köpt ny TV.

DAGENS Humör: Bakis och blandade känslor...

Av Kim - 7 mars 2009 17:14

Idag kunde jag strycka två punkter på min planlista :) stan med mattias gör jag varje helg. Igår var inget undantag. Jeses säger jag bara. Tur man har bra vänner och granne som tar hand om en när man inte själv kan... OCH idag köpte jag och Mattias en ny TV till mig.. Visst är den fin? 42 tum Plasma. LG :) är så nöjd. Och ett Boxerpaket :)


1. Hitta styrkan igen.

2. Släppa taget.

3. Börja le igen.

4. Göra stan med Mattias så ofta som det går :) - kontot i fara där ja ;)

5. Få tillbaka min självkänsla.

6. Inse att det inte var pga mig och att jag faktiskt är värdefull.

7. Hitta någon som jag vill vara med och som vill vara med mig, hålla mig i handen och faktiskt tycker om mig för att jag är jag.

8. Bli rik :)

9. Hoppa fallskärm med Mattias.

10. Hålla min nya form.

11. Träffa Piffi & c.o oftare.

12. Köpa ny TV och surroundsystem.

13. Umgås med min familj oftare.

14. Ta tag i fotograferandet igen.

15. Sluta blicka bakåt.

16. Skaffa egen studio.

17. Vara tacksam för att jag är i livet.

18. Sluta sitta hemma och vara bitter.

19. Träffa nytt folk.

20. Skriva en låt till Melodifestivalen tillsammans med Nina :)

21. Tatuera mig...

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards