This Is My Life

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Kim - 8 mars 2009 16:15

Nu sitter jag och vilar ut efter dagens städning och diskning i min nya soffa och tittar på min nya tv :) "härmed förklarar jag er för chuck&larry". den är bra, jag och andy såg den på bio :) Massa tända ljus runtomkring och njuter av mina m&m.s och kall pepsi max :) hade varit trevligt med lite sällskap med bara, men man kan ju inte få allt i denna värld ju :S



Av Kim - 8 mars 2009 12:43

Söndag idag. Grannen hade fest inatt. Spelade hög musik som vanligt. Sen stack dom ut till stan vid 01.00 och då kunde jag somna. Sen kom dom tillbaka vid 03.00 igen. Nåja. Kunde somna till slut. Idag är det stora städ dagen :) Tvättade igår så det behöver jag inte göra idag. så idag blir det bara städning på schemat =) Och så ska jag göra en delikat middag. Köttbullar och pasta. ha ha.


Men jag sitter just nu och njuter av att titta på femman på min nya stora TV :) underbart med massa bra serier...


DAGENS Vill ha: Fint väder...

DAGENS Klädsel: Mjukisbyxor och tröja

DAGENS Smink: Inget.

DAGENS Frisyr: Uppsatt

DAGENS Låt:  Girlfriend - Avril Lavigne

DAGENS Planer: Städa.

DAGENS Bästa: Har en ny TV. (den lyckan kommer jag leva på länge)

DAGENS Humör: Fundersam...


Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards