This Is My Life

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Kim - 10 mars 2009 17:45

Nu är jag äntligen hemma. Efter en lång dag. För lång dag. Är helt slut. Orkar inte mer idag. Känns som om jag håller på att gå sönder. Att hela kroppen ska sprängas.


Snabbmakaroner och köttbullar.


What a life.


Det är jag och min tv.


Av Kim - 10 mars 2009 10:40

Jag är så trött.


Jag kommer sova gott inatt.


Saknar dig så mycket.


Det är så ensamt.


Tänker på dig hela tiden.


Och jag blir så arg på mig själv för det.


Jag vill också vara stark.


Jag vill också kunna gå vidare.


Eller vill jag det?


För hade jag egentligen verkligen velat det.


Så hade jag gjort det.


Men jag är rädd.


Det låter dumt.


Men jag är faktiskt det.


För det är dig jag vill leva med.


Det är dig jag vill bli älskad av.



Av Kim - 10 mars 2009 06:46

Inatt är första natten (bortsett då från i fredags då jag sov gott:S) som jag inte har drömt mardrömmar. Sov som ett litet barn. Men då var det desto värre med att gå upp imorse... Men inte konstigt att jag sov så gott. Var uppe med tuppen igår och tog ingen powernap så jag var ganska trött. Ikväll lär jag väl somna lika gott för ska ju dra upp till Falkenberg direkt efter jobbet idag ju. Men det är bara bra, för då slipper jag kanske mardrömmar inatt me... Vet inte varför jag har börjat drömma mardrömmar helt plötsligt? Vet ju att jag har nga som vakar över mig i lägenheten, men eftersom mamma säger att dom inte är farliga så bryr jag mig inte om det. Men det är strängt att vakna av att toadörren stängs och öppnas hela tiden. Första gången var jag riktigt rädd. Men nu är jag van iaf. Mamma får nog komma och känna av i lägenheten. Så jag undrar varför jag drömmer mardrömmar helt plöstligt?


Nästa helg så blir det Skåne, helgen efter det vill Mattias att jag ska följa med upp till Norrköping och hälsa på Pia. MEN tror inte riktigt min ekonomi kommer tillåta det. Har redan lite panik inför Skåne helgen. Så denna helgen som kommer nu ska jag bara vara hemma... Ingen utgång, inget slöseri. Ingenting. Bara jag och min tv :)



Av Kim - 10 mars 2009 06:41

DAGENS Vill ha: Min lampa... (PIK MICKE)

DAGENS Klädsel: Svart skjorta, grön hög snäv kjol, svarta leggings och stövlar.

DAGENS Smink: Foundation, kajal, ögonskugga, mascara och puder.

DAGENS Frisyr: Ruffsigt uppsatt med klämmor och mitt gröna hårband.

DAGENS Låt:  Moving on - Sarah Dawn Finer

DAGENS Planer: Jobba och åka tåget upp till Falkenberg för att luncha med en kollega från kontoret :)

DAGENS Bästa: Har en ny TV. (den lyckan kommer jag leva på länge)

DAGENS Humör: Vet faktiskt inte...

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards