This Is My Life

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Kim - 26 mars 2009 18:12

Nu sitter jag med färg i håret :)


Måste måla om mina naglar också.


Kim vill ha sommar nu. Va så jävla skönt att sitta i lä på innegården. Snart ska poolen fram =)


du är alltid i mina tankar...

Av Kim - 26 mars 2009 15:48

Man kan ju läsa vad man skrev för exakt ett år sen i min blogg. Och jag gör alltid det... Oftast så ångrar jag mig grovt för det brukar alltid stå ngt om mig och andreas. När vi var lyckliga och tillsammans. Och det gör ont. Men iaf, idag så läste jag det. Och såg ett foto på mig själv. Okej, jag hade säkert gått ner nästan 10 kilo då men hallå. Som jag ser ut på fotot. Nu har jag gått ner 17.4 kg. Klär mig snyggare och ser fan så jävla mycket snyggare ut.. Thank you god. Och tack andreas för att du stöttade mig längs vägen. :) Men iaf. Dom där jeansen jag har på mig på fotot kan jag absolut inte använda längre. Skjortan har jag fått göra mig av med och tröjan likaså. Då känner man sig nöjd med sig själv när man inser att det faktiskt finns en förvandling. För jag går ner och går ner men ser fortfarande samma mulliga tjej som för ett år sen i spegeln. Men när man ser tillbaka på sådana här foton och ser vilka kläder man hade då och att man definitivt INTE kan ha dom nu. Då inser man att det har hänt ngt... Då blir man glad...


Se själva nedan..


För ett år sen


Nu


Av Kim - 26 mars 2009 15:27

Så trött jag är.


Lunchade med underbara Gisela. På en salladsbar jag aldrig ätit på innan. så jävla gott va det. Dit ska jag fler gånger. Fräscht och bra priser för den maten. Mums. Sen köpte jag min parfym =) och hårfärg. Ska ju klippa mig imorrn så tänkte färga håret innan dess. Tror nog att jag ska låta henne få göra en galen frisyr på mig :) så träffade jag och Gisela Nettan på stan =) Härligt att få träffa henne. Nettan är Giselas syster =)


sen kom jag hem. Satte mig på trappan bredvid Matte ute på innegården i solskenet och bara njöt. så varmt och skönt det var. heeeeeeeelt vindstilla. Underbart. sen diskade jag. Och sen har jag tittat på senaste avsnittet av Top Model... i like it....


så nu ska jag vila min rygg och vänta in gamla avsnitt av Top Model på trean...


vet du vad?

Av Kim - 26 mars 2009 08:30

360 inbetalningskort. 30 kuvert. Jag har skrivkramp. Huga. och än så länge har jag bara skrivit 48 inbetalningskort.


Men kul att ha ngt att göra iaf =)

Av Kim - 26 mars 2009 08:27

DAGENS Vill ha: Massage :)

DAGENS Klädsel: Svarta stuprörsjeans, svart tröja och stövlar.

DAGENS Smink: Foundation och kajal.

DAGENS Frisyr: Hästsvans och vitt hårband.

DAGENS Låt: EMD - Baby Goodbey.

DAGENS Planer: Jobba, luncha med Gisela och sen vila.

DAGENS Bästa: Löning imorgon:)

DAGENS Humör: Rädd.

Av Kim - 26 mars 2009 06:30

Godmorgon.


Gojjde, det var så skönt att lägga sig tidigt igår. Halv nio somnade jag nog typ. Det behövde jag. Men mår fan inte bra idag för det. Vägrar bli sjuk. Nåja, bara imorgon me sen kan jag vila hela helgen.


Idag ska jag luncha med Gisela =) Och köpa min nya parfym. Sen ska jag vila.


Egentligen borde jag ta tag i lägenheten, den ser ut som, ja, jag vet inte vad. Men jag orkar inte. Har verkligen inget sug alls. Men får nog fan diska iaf. Ja Kim, idag ska du diska.



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards