This Is My Life

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Kim - 18 mars 2009 20:17

Som sagt. har världens bästa grannar. har varit sugen på öl heeeeela dagen. när jag kom hem från jobbet så bjöd nina både på tacos och öl. Mums...


så nu är jag nyduschad, mätt och har ölat...


lovade mamma att titta på det okända eftersom hon varit där innan avsnittet. men jag tycker det är för läskigt. tittade lite men får ändå ruggit gåshud. så jag tittar på knight rider :) han är sååå snygg. VILL HA


sov gott mina vänner och ovänner


längtar till fredag...



Av Kim - 18 mars 2009 16:56

Snart är denna arbetsdagen slut. Dagarna bara flyger iväg. Önskar min smärta flög med den...


Längtar som fan till i övermorgon :D K-town here I come. Och på lördag är det party med pappa, lillebror och nga andra galna människor :) weiii


På söndag ska jag få en batteriomladdning av mamma. Ser framemot det.. + maten jag får med mig hem =)


Vad händer ikväll? Tv.n kallar.


jag är hungrig


ont i huvet


ont i magen



Av Kim - 18 mars 2009 12:27

Just det. Lyckades fånga bästa grannen på bild när han rögade och vi hade fullt koll på katten som var på taket. Här kommer bästa grannen någonsin. Matte :)



Av Kim - 18 mars 2009 12:22

DAGENS Vill ha: Nya kläder i min garderob, eftersom allt blir större och större för mig.

DAGENS Klädsel: Vit skjorta, svart kofta, svarta stuprörsjeans, stövletter.

DAGENS Smink: Foundation, ögonskugga, kajal, eyeliner och mascara

DAGENS Frisyr: Uppsatt med klämmor och vitt hårband

DAGENS Låt:  Baby Goodbye - EMD.

DAGENS Planer: Jobba.

DAGENS Bästa: 2 dagar kvar :).

DAGENS Humör: Frustrerad.

Av Kim - 18 mars 2009 11:22

Mina nya jeans och en vit skjorta...


Nu ska jag snart bege mig till jobbet...

Av Kim - 18 mars 2009 09:18

Vaknade två gånger inatt. Suck. Och nu blev jag väckt av telefonen me. Men ingen fara. Jag har tagit bort det nu. Allt.


Idag är det fint väder ute. Jag hatar det. Blir bara mer deprimerad då.


Snart är det Top Model...


På fredag är det Skåne. I övermorgon =)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards