This Is My Life

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Kim - 2 mars 2009 17:30

Jaha...


30 minuter kvar av arbetspasset. Inte så mycket att göra idag. Men Micke kom iaf inom och sa hej :) Alltid trevligt med vänner som tänker på en =) När jag kommer hem ska jag koka snabbmakaroner och värma tacofärsen, av med oufiten, på med mjukisarna, av med sminket och krypa ner under en filt och titta film. Idag blir det nog Patrik 1,5.


Ska fan sätta mig ner och skriva min plan med och följa den.


Längtar till i sommar då jag och Mattias (grannen) ska hoppa fallskärm. Kommer bli världens bästa dag. Längtar så mycket....


Ser framemot helgen den 20-22 mars då jag ska ner till Skåne. Får se om jag får tag på bil annars så får det väl bli tåg. Om Nina inte ska åka iväg den helgen ngnstans eller om hon inte ska med ner så kanske jag kan få låna hennes. Det hade varit bra, så man slipper passa tågtider...


Då blir det utgång med Piffi på fredagen och sen med pappa, bror och company på lördagen :) <3


Lyft upp mig...


Kolla in mammas sida: www.hathors.se



Av Kim - 2 mars 2009 12:02

DAGENS Vill ha: Beröring

DAGENS Klädsel: Svart hög snäv kjol, topp med volanger, skärp (som förövrigt är ett skärp att sitta under bysten men med tanke på hur mycket jag smalnat så får ja ha det runt höften =)), svarta leggings, benvärmare och stövlar...

DAGENS Smink: Foundation, kajal, ögonskugga, mascara och puder

DAGENS Frisyr: Ruffsigt uppsatt med klämmor och rött hårband

DAGENS Låt: Circus - Britney Spears

DAGENS Planer: Jobba. Sen vet i fan

DAGENS Bästa: Att jag faktiskt har en plan för hur mitt liv ska bli, eller ja, jag bearbetar denna planen...

DAGENS Humör: Vilsen


Saknar dig Piffi....

Av Kim - 2 mars 2009 11:15

Måndag igen. Tillbaka till verkligheten. Har ännu inte hittat den där första punkten i min plan. Men det kommer väl. Ska bege mig bort till fiket och köpa en baguette sen ska jag till jobbet och äta innan jag börjar. Sen efter jobbet är väl denna dagen över.


Igår kom Patrik förbi och vi kollade på film. The day the earth stood still. Sådär bra film... Men hade bra sällskap som jag kunde prata med iaf, och det behövs. Jag stör mig på alla såna där jävla lyckliga par just nu, eller ja. Har jag väl gjort sen Andy lämnade mig. Men även om Patrik är sådär äckligt lycklig med sin flickvän så lyssnar han iaf och inte påpekar hur bra han har det. Och det är bra det. Att han lyssnar.... Det behöver jag... En bra vän...


Kolla in mammas sida www.hathors.se



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards