This Is My Life

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Kim - 11 mars 2009 19:17

Du har min sista bit för att mitt hjärta ska bli helt igen. Vårda den biten ömt.

Av Kim - 11 mars 2009 17:21

helvete.


kom hem. kollade på confessions of a shopaholic. sen somnade jag. SOMNADE! jag behövde nog det, för jag vaknade inte förrän nu. Tre timmar senare...


mår dåligt. psykiskt, inte fysiskt alltså... vet inte vart jag ska ta vägen...


värma lite mat nu...


fan...

Av Kim - 11 mars 2009 08:30

vad är det för fel på mig?


varför kan jag inte gå vidare?


varför är jag fast?


varför är jag inte stark nog till att klara det?


varför är jag så jävla kär?


vill inte vara ensam.


Vill ha upp Piffi igen.


då mådde jag bra.


då log jag.


varför är jag fast här?


varför lämnade du mig ensam här?


hur kunde du?


få mig att må bra igen.


snälla, jag behöver hjälp.



Av Kim - 11 mars 2009 07:06

Jag känner så mycket. Jag tänker så mycket. Jag vill få ut så mycket. Men jag kan inte. Men däremot min underbara vän Malin får på ngt konstigt sätt ut hon vill. Hon kan verkligen skriva. Och det kusliga är? Det är precis som hon skriver genom mig, genom mina tankar. För jag känner precis som henne oftast. Tänker precis samma tankar. Men jag kan bara inte få ner dom på papper. Så som hon kan....


Så kolla hennes blogg www.hitmehard.bloggagratis.se . För det är vissa dagar jag inte kan få ner ett skit. Läs hennes då. Så förstår ni iaf hur jag menar...

Av Kim - 11 mars 2009 07:01

DAGENS Vill ha: Tidsmaskin.

DAGENS Klädsel: Gråa stuprörsjeans, en röd Öresundstågströja (försov mig imorse)

DAGENS Smink: Foundation och kajal. (Som sagt, försov mig)

DAGENS Frisyr: Hästsvans och rött diadem.

DAGENS Låt:  ----------------

DAGENS Planer: Jobba och gräva ner mig under täcket när jag kommer hem....

DAGENS Bästa: Inget. Inte ens tv.n räddar mig idag.

DAGENS Humör: Inget bra....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards