This Is My Life

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Kim - 9 mars 2009 21:08

alltså ärligt?


jag är säkert hur sen som helst, men till mitt försvar har jag aldrig sett den. Men måste säga att Transformers är tidernas coolaste film... Åh så snygg hon är me, hennes kropp hade jag inte sagt nej till :)...


Nåja, en timme kvar :)

Av Kim - 9 mars 2009 19:42

Hittade fan ingen anntensladd på clas ohlssons. Hmm. Men som tur är så känner man ju en elektriker :) Så snälla Patrik fixade en och kom inom här...


Har kollat på Eragon. så jävla söt bebisdrake. Och han var så jävla fin me den där Eragon=). Ätit Pringles, gick ut och gick en runda. Kände lite ångest och en uppblåst mage efteråt. Och nu sitter jag här igen. Ska snart se Transformers på Canal+ :)


Håller på å försöker bränna den där jävla skivan med folkracefilmerna till Andy. Men det jävlas hela tiden. Tredje försöket nu. Tredje gången gillt...



Av Kim - 9 mars 2009 11:54

Nu slutar jag snart. Och givetvis så har solen försvunnit då. Nåja, ska in på stan och köpa grenuttag så jag kan stänga av strömmen till TVn helt (jag har lärt mig pappa) och plocka med mig en sallad hem från Hello...


Sen ska jag se om det går ngt bra på tv :)





Av Kim - 9 mars 2009 10:34

Brukar du..

Titta på dig själv i spegeln:
  Varje dag, är så nöjd med min nya kropp =)

Gnälla: Bitter nästan varje dag.

Skrika: Visst skriker jag, men det varken hörs eller syns när folk tittar på mej.

Sova: Jadå.

Ha ångest: Ibland.

Ta mediciner du inte borde ta: Nej.

Vilja dö: Visst har jag tänkt ibland att det vore skönt att försvinna, men är livrädd för döden så nej.

Drömma mardrömmar: Faktiskt ganska ofta på sistone.

Ta droger: Nej aldrig i livet!

Försöka vara annorlunda: Nope, jag är den jag är.

Klä dig i svart: Har alltid ngt svart på mig.

Gå till kyrkan: Ähm, nej.

Gå i skolan: Nej, jag jobbar.

Röka: Om lusten faller på när det är fest.

Ljuga: Nej. Inte medvetet iaf, men sen om det kommer ngn vitlögn för att rädda någon/något så.

Hata folk: Finns väl ngn i mitt liv som jag kan säga att jag hatar starkt.

Lita på folk: Ja, tyvärr alldeles för lätt.


VEM :

Saknar du: Andreas.

Vill du döda: Det förblir osagt. 

Rörde dig sist: Andreas igår när han kramade om mig hårt och länge.

Vill du slå: Andreas för att han lämnade mig. Men kommer aldrig kunna slå honom.

Vill du kittla: Vad är det för fråga?

Kramade du sist: Andreas.

Vill du prata med: Andreas.

Skrek du på sist: Andreas. För ett tag sen när jag var arg och ledsen.  

Vill du vara som: Mig själv.

Sårade dig sist: Andreas.

Vill du bli galet full med: Piffi <3

Gjorde dig riktigt glad senast: Andreas när han kom förbi igår och kollade på film tillsammans med mig :)

Fick du sms från senast: Robin Andersson.

Ringde dig senast: Andreas igår kväll innan han kom.

Är vackrast på jorden: Andreas <3 

Älskar du mest: Andreas <3... Och min familj <3 


HAR DU :

För många vänner: Nej. Hellre få som är riktigt bra.
Förföljelsemani: Ibland kanske jag kan ha det.

Tvångstankar: Ja... ALLTID...

Någon annan psykisk sjukdom: Hoppas inte det...

Någon fysisk sjukdom: Ryggen.

Någon skada: Ryggen.

Färgat håret: Japp, alldeles för många gånger enligt min hårfrisörska.

Brutit några ben: Ja.

Några piercings: Ja.

Egen dator: Givetvis.

Bra självförtroende: Ibland. Börjar iaf bli bättre. Men det fick sig en rejäl törn när jag blev lämnad av Andreas.

Kysst någon: Äh. Ja...

Köpt kondomer: Ja. Ingen bebis här inte, eller jobbiga sjukdomar. Skydda er :) 

Sagt jag älskar dig till någon i dag: Nej inte idag faktiskt.

Bjudit ut någon: Ja.

Varit kär: Ja, är det fortfarande. 

Dumpat någon: Japp. Förlåt alla ni drabbade ;)

Stulit någonting: Ja det har jag säkert.

Lämnat landet: Om det räknas med att jag varit i Danmark och Norge, så ja visst :)

Rymt hemifrån: Tror inte det, eller har jag det mamma och pappa? 

Tuttat eld på nått: Öh.. ja det har jag säkert.

Gjort något olagligt: Ha, jag är ju pappas dotter :). 


HUR :

Går du: Hastigt.
Springer du: Långsamt..

Svarar du i telefonen: Ja det är Kim.

Fördriver du tiden: Vid datorn.

Mycket pengar har du: För lite.. Alltid för lite...

Tjänar du pengar: Jajamensan.

Ofta bäddar du sängen: Varje dag.

Ofta diskar du: Varje dag (försöker iaf)

Många stör du dig på: Finns väl alltid några.

Ofta träffar du din familj: Inte så ofta som jag vill.


TROR DU :

Att du kommer bli något: Tjaa, om inget annat så äldre iaf.
På Gud: Egentligen inte. Men sen samtidigt, finns djävulen så borde ju Gud finnas.

På rymdvarelser: Ja vi är iaf inte ensamma. 

Att folk tycker om dig: Givetvis :) hi hi

På ett liv efter detta: Absolut...

Att fiskar kan tänka: Ja, kolla bara på Nemo :)

Att du kommer leva länge: Vet inte, och jag tillåter inte mamma att spå mig, så det får vi nog aldrig riktigt veta. 


VÄLJ :

Katt eller hund: Katt.

Vit eller svart: Svart.

Varmt eller kallt: Varmt.

Vatten eller land: Land såklart.

Sex eller kyssar: Kyssar.

Telefon eller internet: Internet, of course!

Musik eller tystnad: Både och :)

Bok eller film: Film. :)

Av Kim - 9 mars 2009 09:48

Avslagen och varm Pepsi Max är INTE gott...


Imorgon ska jag upp till kontoret i Falkenberg och luncha med en kollega :) Det ser jag framemot. Alla på detta företaget är så enormt goa =) Har verkligen hamnat rätt. Inte många som kan säga att dom inte suckar över att gå upp tidigt för att gå till jobbet. Men det kan jag =) Jag trivs som fisken i vattnet. Har underbara chefer och kollegor :) Så jag är så glad att jag har detta jobbet =)

Av Kim - 9 mars 2009 06:34

Mamma.. Längtar efter dig me ju :) Kommer snart :) 


Nu sitter jag här på jobbet. Har precis ätit två riskakor med pickles på :)

Andy kom förbi igårkväll :) Så vi kollade på film och umgicks. Trevlig trevligt... Han tyckte me min TV var superfin :)


Idag ska jag in till stan för att köpa ny antennkabel och nya skivor så jag kan bränna ut resten av Andys folkracefilmer...


DAGENS Vill ha: Min lampa... (PIK MICKE)

DAGENS Klädsel: Svarta stuprörsjeans, vit tröja och svart kofta.

DAGENS Smink: Foundation, kajal, ögonskugga, mascara och puder.

DAGENS Frisyr: Hästsvans och mitt vita hårband.

DAGENS Låt:  Coldplay - Viva la vida

DAGENS Planer: Jobba och gå en runda i stan.

DAGENS Bästa: Har en ny TV. (den lyckan kommer jag leva på länge)

DAGENS Humör: Fundersam...



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards