This Is My Life

Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Kim - 27 mars 2009 20:25

haha pappa. ne du, här kör vi 2009. Inga inbetalningskort för mig inte. Internet bank här ja =) Och nej, har inte glömt vårt helgprat... lovar =)


gojjde vad trött jag är. kan somna nu på pricken. tror nog jag ska göra det. här i soffan. tog en corona, det var gott med en kall öl. faktiskt...


jag känner mig så fräsch, läcker, sexig och som en helt ny person i min nya frisyr. i just love it. jag ska lägga ut bild imorgon när jag är sminkad. blir lite mer effekt då. Om jag nu ska sminka mig imorgon. ska ju ha slappehelg =)


okej. nu kör vi. godnatt

Av Kim - 27 mars 2009 14:38

Nu är jag hemma för dagen. Har varit och klippt mig. Blev kanon nöjd =) Köpt hem lite finöl. CORONA :) fick med mig en sallad hem från hello... prisa vare rikskuponger =)


och nu har jag betalat alla mina räkningar. så skönt att ha det bakom sig :D



Av Kim - 27 mars 2009 10:18

Ibland så måste man nog bara inse att man är slagen. Hur mycket man än försöker och kämpar. Jag är i det stadiet nu att jag inser. Jag står ensam. Efter tre underbara år tillsammans. Så inser jag nu att jag är ensam. Slagen. Hur mycket jag än vill och önskar så kommer det inte bli vi. Inte nu iaf. För du måste hitta dig själv. Jag är bara rädd för vad jag hittar längs vägen. Om jag kommer hitta mig själv överhuvudtaget? Och om jag kommer att tycka om det? Jag har kämpats och jag har slagits. Men jag är förlorad. Jag förlorade. Jag står ensam. Jag är slagen. Jag vet att du vill att jag ska släppa taget. Iaf för nu. För du vet inte vad som väntar i framtiden. Om du ändrar dig. Men vill jag stå kvar på samma ställe och vänta? Jag vet att jag egentligen vill det just nu. För jag vet att det är dig jag vill ha. Men mår jag bra av att stå kvar? Må jag bra av att vänta? Nej, det gör jag inte. Och det inser jag nu. Så jag är slagen. Jag förlorade. Jag ska träda fram. Jag ska acceptera. Jag inser. Jag förlorade min andra hälft, han som fick mig att le, han som fick mig att andas. Jag förlorade honom. Jag vill inte och jag kan inte ersätta honom. Men jag inser. Inser att jag står ensam. Och jag klarar inte av att stå ensam på ben som darrar. Utan jag klarar enbart stå ensam på stadiga ben. Och dom där stadiga benen. Det är dom jag letar efter nu. Det är dom jag tränar upp. För egentligen så klarar jag det. Om jag bara vill. Och egentligen vill jag. För jag vill inte må så som jag gör nu. Jag vill vara stark. Jag vill inte ha nga jävla bambipåhalisben. Utan starka, ståtliga elefantben. Eller något. Iaf. Ni förstår vad jag menar. Jag inser nu. Jag måste gå samma väg som han vill. För jag måste släppa taget. Jag har inte haft behov eller väntat på att han ska höra av sig i veckan. Och det gör mig rädd. För då är jag ju på rätt väg. Och jag är rädd vad som väntar. För jag vill backa bandet. Då när jag var stadig. Innan han lämnade mig ensam. Innan han slet ut mitt hjärta. Men nu är jag nog på väg mot ett stadigt ensamliv. Hoppas jag klarar det. För ibland vill jag bara försvinna. Men samtidigt stå kvar. Visa att jag kan. Visa att jag klarar det.


Jag är slagen...

Av Kim - 27 mars 2009 08:29

Dessa jävla inbetalningskort förstör min nacke och rygg. Måste och vill ha massage. Ge mig nu! Har fan fått nackspärr. Ha ha... men som sagt, bättre det än att bara sitta och rulla tummarna...


Ikväll är det let´s dance finalen. Får väl se det. Ska köpa mig lite finöl me och smutta på... Pricken över i:et hade ju varit att haffa ngn som kan massera min nacke. Men Matte ska nog till Norrköping till Pia. Jag skulle ju egentligen följt med. Och jag VILL följa med. MEN, måste spara pengar. Jag och Matte ska ju hoppa fallskärm i sommar :D



Av Kim - 27 mars 2009 08:28

DAGENS Vill ha: Massage :)

DAGENS Klädsel: Svarta stuprörsjeans, svart tröja och stövlar.

DAGENS Smink: Foundation och kajal.

DAGENS Frisyr: Hästsvans och vitt hårband.

DAGENS Låt: Moving on - Sarah Dawn Finer.

DAGENS Planer: Jobba, köpa tröjor, klippa mig, vila.

DAGENS Bästa: LÖNING IDAG:)

DAGENS Humör: Rädd.

Av Kim - 27 mars 2009 08:27

Ska nog klippa mig ngt sådant här...


Vad tycks?


bild lånad från google...

Av Kim - 27 mars 2009 06:40

Tack Sofie :) 


Jag mår inte bra. Gahhh... Så tråkigt över lag att vara ensam. Men att vara ensam när man är sjuk. Det är fan ännu tråkigare. Hatar det. Ingen som tar hand om en. Ingen som pussar mig på pannan. Saknar dina kyssar mot min panna. Saknar dig.


I helgen ska jag bara ligga nerstoppad.


Idag ska jag ju klippa mig, sen ska jag hem och bara somna.


Förstår du inte?



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards