This Is My Life

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Kim - 13 mars 2009 21:20

Jag är duktig. Inte en enda droppe alkohol ikväll :) Fast jag blev bjuden på öl. Neee. Denna helgen ska vara vit =) vit vit vit


sitter ensam och äter lite pringles chips och tittar på lets dance :)


i want you

Av Kim - 13 mars 2009 14:24

Klockan går otroligt långsamt idag. Känns som om klockan borde typ vara vid 16.00 Men hon är bara 14.24


ANNA!! - Hoppas du mår bättre snart, fast så säger visserligen alla till mig också. Men det tar tid och dom där jävla tårarna tar aldrig slut. Men jag tycker du har gjort rätt beslut. Och du är värd någon bättre. Hoppas du nappar på erbjudandet om nästa vecka/helg. Om du har tid och cash. För både du och jag behöver det. Tänker på dig <3

Av Kim - 13 mars 2009 11:59

DAGENS Vill ha: Hjälp så jag kan må bra.

DAGENS Klädsel: Vit skjorta, svart hög kjol, svarta leggings och stövlar.

DAGENS Smink: Foundation, ögonskugga, kajal, eyeliner och mascara

DAGENS Frisyr: Uppsatt med klämmor och ett svart hårband med en ros på

DAGENS Låt:  Moving on - Sarah Dawn Finer

DAGENS Planer: Jobba och sen en lugn kväll med tv.n och popcorn :)DAGENS Bästa: Att det närmar sig nästa helg.

DAGENS Humör: Förvirrad och ledsen.

Av Kim - 13 mars 2009 09:11

Tack Pappa. Tack för att du/ni finns. Älskar dig/er så mycket. Lätt att det blir rock n roll nästa helg =) Har fått tillbaka klänningen med och den passa perfekt :) Piffi hade ett svart skärp som jag fick låna till också. Och jag har även skaffat bil, fick låna grannen Mattias :) så jag är redo för nästa helg :)


Idag fick jag byta pass med Marika. För hon skulle på falkenbergsrevyn ikväll så hon behövde ta det tidiga passet. Och jag blev glad. Det innebar sovmorgon för mig :) Men ÄNDÅ lik förbannat så vaknade jag tidigt. Mardrömmar och svettig. När ska jag få sova en natt utan att vakna av det?


I helgen blir det ensamt och lugnt. Har inga pengar att spendera så jag ska inte ut. Och ingen att leka med så jag får stanna hemma. Jag och min TV :) måste gå ngt bra... ha ha...


Jag vet att det står fler som väntar. Jag vet att jag måste gå vidare. Jag vet att jag måste släppa taget. Men just nu så vill jag bara ha Andy, ingen av dom som står och väntar. Jag vill inte gå vidare. Jag vill inte släppa taget. Jag är rädd.. Men jag måste. Förr eller senare. Och eftersom jag vill må bra NU så måste jag ta tag i det. Ska bli så skönt och kul att komma ner till Skåne nästa helg. Piffi och Malin på fredagen och min familj på lördagen. Och Mamma på söndagen eftersom hon inte ska med på lördagen eller är hemma. Så då får jag tankarna på annat håll hoppas jag iaf... För jag ska le nästa helg :) Dricka öl med pappa och lillebror :D


Jag är trött....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards