This Is My Life

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Kim - 25 mars 2009 19:44

Näsan igentäppt. Ngn slår mig med en hammare i huet. Öronen värker som fan. Ngn sitter på insidan av min hals och river sönder den. Nej. Jag vägrar. Tänker inte bli sjuk.


Tittar på det absolut första avsnittet av 2½ men. Sen när det är slut om en kvart så ska jag krypa ner under täcket och somna till snyggingen i Knight rider.



Av Kim - 25 mars 2009 16:46

Nu har jag kommit efter en dag på jobbet och sen vidare upp till Falkenberg för att luncha.


Jag är helt slut. Knaprar lite Pringles och dricker Pepsi Max... Like it


vila vila vila vila


Tack Malin, för att du finns, för att du bryr dig, för dina ord. Det värmer.

Av Kim - 25 mars 2009 10:40

Om två timmar är jag i falkenberg. Då ska jag och Gunilla äta thaimat. MUMS. ska bli så gott. hämtar nya rikskuponger idag me...


denna månad ska jag spara pengar =) ska bara köpa ngn bas topp som jag kan ha på jobbet och så. men dom finns billigt på vero moda. bra bra...


sen för pengarna jag fixade igår för fotograferingen ska jag köpa mig den nya parfymen från DKNY. luktar så gott och vill kosta på mig den. och sen klänningen me som pappa fixade på tradera. sen är det köpstopp för mig. och det känns rätt skönt att jag ska göra det. för jag behöver bygga upp ett sparkapital...


tyckte det var synd att jag inte hade mer tid på mig igår när vi var ute vid piren och skulle fotografera. där var så jävla fint. blå himmel, sol, en fyr och klippor. hade jag bara haft mer tid på mig så hade det blivit så fina bilder. men där var rejält kallt iaf. hua...


hur lever man vidare utan sin bättre hälft? utan den man andades för?



Av Kim - 25 mars 2009 08:52

Jag har så satans ont i mina öron. Så det blir sängliggandes för mig i helgen. Bra bra, då sparar jag dom pengar :) alltid ngt.


Jag har ont i hjärtat också. Pga att du slet itu det. Saknar dig. Saknar oss. Saknar hur du alltid brukade ringa när du var ute och körde mellan verkstäderna. Saknar hur du alltid kom hem på lunchen. Saknar att du behövde mig. Saknar dig. Saknar oss. Saknar allt.

Av Kim - 25 mars 2009 06:30

DAGENS Vill ha: Lönen :)

DAGENS Klädsel: Vit skjorta, svart balleringakjol, svarta strumpebysor, svarta benvärmare och stövlar.

DAGENS Smink: Foundation, ögonskugga, kajal och mascara

DAGENS Frisyr: Ruffsigt uppsatt med vitt hårband.

DAGENS Låt: Danny Saucedo - All on you.

DAGENS Planer: Jobba och sen upp till kontoret i Falkenberg.

DAGENS Bästa: 2 dagar till löning :)

DAGENS Humör: Vet faktiskt inte.

Av Kim - 25 mars 2009 06:28

Godmorgon.


Idag var jag uppe i tid =) jag hann duscha och fräscha upp mig. Ska ju till kontoret i Falkenberg direkt efter jobbet så jag var tvungen att se respektabel ut :)


Men gud vad trött jag är. Jag kommer sova så gott i helgen. Ska sova heeeela helgen.


Och inatt har jag sovit hela natten... Så gigantiskt skönt. Somnade ganska tidigt me... that´s good

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards