This Is My Life

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Kim - 6 mars 2009 14:53

Fredag. Vad händer ikväll?


Igår var Andreas hos mig en runda på kvällen. Är så skönt att vi kan träffas och umgås. Samtidigt som det gör så ont i mig att det inte är på samma sätt som under de senaste tre åren. Saknar honom så mycket. Det är jobbigt. Speciellt att veta att jag måste gå vidare. Men samtidigt vill jag inte gå vidare. För tänk om jag går vidare och Andreas vill komma tillbaka. När han varit ensam ett tag och begrundat sitt liv. Tänk då om inte jag finns kvar. Det är ju Andreas jag vill leva med. Iaf som jag känner nu. Och jag är rädd för att gå vidare....

Av Kim - 6 mars 2009 12:35

DAGENS Vill ha: Ett annat liv...

DAGENS Klädsel: Skjorta, svart kjol och svarta leggings.

DAGENS Smink: Foundation, kajal, ögonskugga, mascara och puder

DAGENS Frisyr: Ruffsigt uppsatt med klämmor och rött hårband (älskar mina nya hårband)

DAGENS Låt: Nothing Else Matters - Metallica

DAGENS Planer: Jobba. Utgång?

DAGENS Bästa: Finns inget.

DAGENS Humör: Ängslig....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards