This Is My Life

Alla inlägg under mars 2009

Av Kim - 30 mars 2009 17:13

Kim fick precis andnöd. In genom dörren kom en av tidernas mest läckraste människa på denna jord, om jag nu bortser från Andreas, vilket är svårt, men iaf =). Jag höll på att dö. Så kanonsnygg så det finns inte. Så riktigt mysigt Kim kille... oh maj gad... ostyrigt ruffsigt hår. fina ögon. guuud. Varför i helvete Kim kan du inte bara öppna käften och säg ngt. Du har ju inget att förlora. Visserligen jag har ju inget att ge heller, Andy har ju fortfarande mitt hjärta. Nåja. Han är fan välkommen in igen. Hoppas han gör det. Han skulle till Ä-holm ikväll. Kanske ska gå en runda till stationen ikväll? ha ha. nåja. mitt ögongodis för dagen. Nu ska bara benen sluta skaka me...



Av Kim - 30 mars 2009 11:56

Inte världens bästa bild men här är iaf jag idag :)


Av Kim - 29 mars 2009 19:27

fick precis veta att en killkompis till mig hade 7 rätt på v75 igår. 10 styckna som delar på 1,5 miljoner. inte alls avis...


grattis som fan J...

Av Kim - 29 mars 2009 18:44

http://www.youtube.com/watch?v=VYd_doxZIYM


den låten ger mig såna rysningar. Älskar den. Kan lyssna på den hela tiden.

Av Kim - 29 mars 2009 17:53

Helt underbar sommardag idag. Har suttit ute på innegården väldigt mycket. Blå himmel och strålande solsken. så underbart...


är det lika fint väder nästa helg så ska jag ta mig till stranden och fotografera...



Av Kim - 29 mars 2009 13:27

Så nu har jag storstädat hela lägenheten. Nu luktar här gott. Syrén =) och så tvättar jag också... men nu har jag inget mer kvar att göra. it sucks...



Av Kim - 28 mars 2009 22:04

Ikväll fick jag besök. glatt besök =) besök som gjorde mig glad. så tack =)


vi släckte ner under earth hour =) tända ljus och öl. mysigt... glad att få prata med ngn...


nu är det csi miami

Av Kim - 28 mars 2009 19:29

Har precis suttit ute på innegården med mattias och druckit öl. eller ja, jag har druckit öl. mattias är bakis. jag försöker övertala honom om att gå ut. men jag går bet på det. det är ju så jävla härligt väder ute. känns precis som en sommarkväll. iaf här inne på innegården där allt är lä. så varmt det har varit här idag. har suttit i bara tröja och myst. och ute på stan har dom ju öppnat uteserveringarna. jag längtar :)


men får väl sitta ensam inne ikväll...

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards