This Is My Life

Alla inlägg under mars 2009

Av Kim - 20 mars 2009 06:30

Idag, om ungefär 6 timmar så är jag på väg ner till Skåne. Med hoppet om att försvinna från verkligheten. Längtar så mycket. Hoppas jag lyckas med uppdraget. Jag ska iaf försöka. Försvinna från smärtan, försvinna från olyckligheten och försvinna från dig. Jag vill inte. Men det gör för ont. Jag måste iaf försöka. Försvinna....


hur kunde du?



Av Kim - 19 mars 2009 22:50

Egentligen borde jag ligga och sova nu. Med tanke på att klockan ringer 05.00 då jag har bytt pass imorgon eftersom jag ska till Skåne... Men istället sitter jag här. andreas har precis varit hos mig. Han har hämtat sin cykel. Det gör ont. När han kramar mig vill jag bara att han ska stanna kvar. Som förut. inte försvinna ut genom dörren. Det gör så ont. När han lämnade mig så trampade han sönder mig likt en människa som råkar trampa sönder en snigel. Och sen bara gå vidare utan att vända sig om, plocka upp snigeln och tänka efter. Känna ånger. Jag vet att han vill att jag ska gå vidare. Men jag vill inte. Jag vill stanna kvar. Hos honom. Med honom. Men det kommer aldrig bli som förut. Jag måste förstå det. Jag måste inse det.


Det är det som gör så jävla ont.


Lånade en svinsnygg svart klänning av Nina. Jag var riktigt läcker i den. Se om man ska ha den när man går ut i K-town imorgon med dom bästa. Längtar efter er. Som fan. Sen på lördag ska jag vara rockabilly snygg. Lånade apläckert skärp av Nina att ha till klänningen och så hittade jag mina snygga skor att ha till... Jag kommer att se bra ut...


Nej om man ska lägga sig nu kanske. Men kan inte riktigt somna. Nåja. det kommer väl...


sov gott

Av Kim - 19 mars 2009 17:20

Idag är det fint väder. Och då vill jag vara glad. Men jag kan inte. För jag har ingen glädje. DU tog den ifrån mig.... Har ingen att komma hem till som jag kan le med. Eller hitta på ngt med ute i det fina vädret. som vi hade gjort...


du tog min glädje.


du tog mitt liv...


hur kunde du?

Av Kim - 19 mars 2009 11:59

DAGENS Vill ha: Ett vidvinkelobjektiv

DAGENS Klädsel: Vit skjorta, svart ballerinakjol, svarta leggings och stövlar.

DAGENS Smink: Foundation, ögonskugga, kajal, eyeliner och mascara

DAGENS Frisyr: Uppsatt med klämmor och vitt hårband

DAGENS Låt:  All by myself - celine dion.

DAGENS Planer: Jobba.

DAGENS Bästa: 1 dagar kvar :).

DAGENS Humör: Frustrerad.

Av Kim - 19 mars 2009 09:39

Godmorgon.


Blev väckt av telefonen imorse. IGEN. Nåja. Nu har jag fått en tid iaf. Alltid ngt. Får börja ngnstans.


Imorgon, äntligen, då ska jag bege mig ner till skåne =) längtar längtar längtar längtar....


jag vill köpa nya kläder....


jag vill mycket...


nu är det top model... sen får jag väl göra mig ordning. har tvätt me ute. Nina ringde och konstaterade att det var jag som hade tvätt tid idag. Hon hade redan varit upp 06.00 och börjat tvätta. Hon är galen. Och eftersom hon vet att jag inte har så mycket pengar att jag inte ens har tvättmedel så hade hon ställt sitt där ute så jag kunde tvätta. bästa grannar =)


hörs senare...

Av Kim - 18 mars 2009 20:17

Som sagt. har världens bästa grannar. har varit sugen på öl heeeeela dagen. när jag kom hem från jobbet så bjöd nina både på tacos och öl. Mums...


så nu är jag nyduschad, mätt och har ölat...


lovade mamma att titta på det okända eftersom hon varit där innan avsnittet. men jag tycker det är för läskigt. tittade lite men får ändå ruggit gåshud. så jag tittar på knight rider :) han är sååå snygg. VILL HA


sov gott mina vänner och ovänner


längtar till fredag...



Av Kim - 18 mars 2009 16:56

Snart är denna arbetsdagen slut. Dagarna bara flyger iväg. Önskar min smärta flög med den...


Längtar som fan till i övermorgon :D K-town here I come. Och på lördag är det party med pappa, lillebror och nga andra galna människor :) weiii


På söndag ska jag få en batteriomladdning av mamma. Ser framemot det.. + maten jag får med mig hem =)


Vad händer ikväll? Tv.n kallar.


jag är hungrig


ont i huvet


ont i magen



Av Kim - 18 mars 2009 12:27

Just det. Lyckades fånga bästa grannen på bild när han rögade och vi hade fullt koll på katten som var på taket. Här kommer bästa grannen någonsin. Matte :)



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards