This Is My Life

Alla inlägg under mars 2009

Av Kim - 20 mars 2009 15:54

Nu är jag i K-town. Första ölen nere, funderar på att öppna nästa.. gott


Innan jag kom hit så stannade jag till i Hästveda för att träffa Jim :) Det var kul. var där ngn timme, sen inom broby hämta öl sen inom knislinge för att lämna klänning som ska sys upp och nu är jag äntlige hos Piffi. Men piffi är inte hääär. Så det är jag, wheno och gugge :)


Gugge har en förkärlek till väskor, tror nog de flesta katter har det =) och min dator.


En osminkad Kim med en kall öl :D



Av Kim - 20 mars 2009 10:02

Just det. Jag har fått ett fotojobb :) Ska fotografera ett hårdrocksband nästa vecka. Antagligen på tisdag. Ska bli kul =)

Av Kim - 20 mars 2009 10:01

Är det sant? Händer det verkligen? Det börjar sprida sig lite glädje i min tomma kropp. I min tomma själ. Snart är jag på väg ner. :) Min kollega kommer in tidigare idag, för jag jobbade över för henne en timme en dag, så då tar jag in den idag. Så jag kommer ner fort. Ner till er. :) Ler lite. Lite glädje. Jag tar tillvara på det.


Järngänget - here I come


Av Kim - 20 mars 2009 09:24

Ååååååååååååh... hittade en så jävla läcker rockabilyl klänning på Tradera. Pappa fixar. Hoppas den inte bara drar iväg i pris nu bara. Hoppas hoppas. Men det fanns tre utav den. Så ngn borde väl hålla sig lågt iaf. Så läcker var den...


wei

Av Kim - 20 mars 2009 08:43

Igår när jag testade mina olika pumps för att se vilka jag ska ha till klänningen på lördag så var typ alla förstora. Mina fötter har krympt i takt med att jag blivit mindre. Inte nog med att man blir fattig för man måste köpa nya kläder, man måste även köpa nya skor. Vilket jag visserligen gillar :) Men vill ändå kunna ha mina favorit pumps. Men dom får jag nog lägga på hyllan eller ge till ngn dom passar... Shit vad många skor jag har egentligen. För många...



Av Kim - 20 mars 2009 08:19

DAGENS Vill ha: Lönen :)

DAGENS Klädsel: Svarta stuprörsjeans, vit tröja och svart kofta.

DAGENS Smink: Foundation och kajal (ville inte riktigt gå upp imorse)

DAGENS Frisyr: Hästsvans och rött diadem.

DAGENS Låt:  Jason Castro - Somewhere over the rainbow.

DAGENS Planer: Jobba sen bege mig ner till SKÅNE :).

DAGENS Bästa: Att jag ska försvinna från verkligheten...

DAGENS Humör: Förväntansfull, ledsen och rädd.

Av Kim - 20 mars 2009 07:23

åååh.


Jag har hittat min klänning på Gina. En riktigt läcker rockabilly fräsig klänning. Den ska jag inhandla när lönen kommer. LÄTT. På måndag ska jag in och testa och sen lägga undan. Hoppas den sitter perf på mig. För fan va läcker den var:) sen är frågan. Svart eller röd...

Av Kim - 20 mars 2009 06:34

höll nästan på att glömma. Grattis till mig. På min dag. På Kims dag. Jag är Kim. Det är alltså MIN dag.

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards