This Is My Life

Alla inlägg under mars 2009

Av Kim - 25 mars 2009 10:40

Om två timmar är jag i falkenberg. Då ska jag och Gunilla äta thaimat. MUMS. ska bli så gott. hämtar nya rikskuponger idag me...


denna månad ska jag spara pengar =) ska bara köpa ngn bas topp som jag kan ha på jobbet och så. men dom finns billigt på vero moda. bra bra...


sen för pengarna jag fixade igår för fotograferingen ska jag köpa mig den nya parfymen från DKNY. luktar så gott och vill kosta på mig den. och sen klänningen me som pappa fixade på tradera. sen är det köpstopp för mig. och det känns rätt skönt att jag ska göra det. för jag behöver bygga upp ett sparkapital...


tyckte det var synd att jag inte hade mer tid på mig igår när vi var ute vid piren och skulle fotografera. där var så jävla fint. blå himmel, sol, en fyr och klippor. hade jag bara haft mer tid på mig så hade det blivit så fina bilder. men där var rejält kallt iaf. hua...


hur lever man vidare utan sin bättre hälft? utan den man andades för?



Av Kim - 25 mars 2009 08:52

Jag har så satans ont i mina öron. Så det blir sängliggandes för mig i helgen. Bra bra, då sparar jag dom pengar :) alltid ngt.


Jag har ont i hjärtat också. Pga att du slet itu det. Saknar dig. Saknar oss. Saknar hur du alltid brukade ringa när du var ute och körde mellan verkstäderna. Saknar hur du alltid kom hem på lunchen. Saknar att du behövde mig. Saknar dig. Saknar oss. Saknar allt.

Av Kim - 25 mars 2009 06:30

DAGENS Vill ha: Lönen :)

DAGENS Klädsel: Vit skjorta, svart balleringakjol, svarta strumpebysor, svarta benvärmare och stövlar.

DAGENS Smink: Foundation, ögonskugga, kajal och mascara

DAGENS Frisyr: Ruffsigt uppsatt med vitt hårband.

DAGENS Låt: Danny Saucedo - All on you.

DAGENS Planer: Jobba och sen upp till kontoret i Falkenberg.

DAGENS Bästa: 2 dagar till löning :)

DAGENS Humör: Vet faktiskt inte.

Av Kim - 25 mars 2009 06:28

Godmorgon.


Idag var jag uppe i tid =) jag hann duscha och fräscha upp mig. Ska ju till kontoret i Falkenberg direkt efter jobbet så jag var tvungen att se respektabel ut :)


Men gud vad trött jag är. Jag kommer sova så gott i helgen. Ska sova heeeela helgen.


Och inatt har jag sovit hela natten... Så gigantiskt skönt. Somnade ganska tidigt me... that´s good

Av Kim - 24 mars 2009 21:24

åååh. är såå trött. har hållt igång hela dagen.


var i stan med anneli och gick en runda. köpte ris, skinka och riskakor (tack pappa) så nu klarar jag mig till lönen. sen stack jag hem, åt mammas ris och curry och sen mötte jag upp sångerskan och drog till falkenberg. sen tog jag halv åtta tåget hem. satan i helvete vad kallt det var ute och fota. sen var vi i deras lokal och fotade me. och nu har jag kollat genom bilderna, lagt dom på usbminne. så ska jag träffa mattias på kontoret imorgon. men nu. nu ska jag bara sova...


fick två fina bilder me på min natur =)

Av Kim - 24 mars 2009 15:19

Himlen är blå och solen skiner igen :)


Om en timme ska jag träffa sångerskan sen ska vi bege oss till Falkenberg...


så ska jag fotografera hårdroxbandet :)



Av Kim - 24 mars 2009 11:12

Men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eej...


jag som skrattar er rakt upp i ansiktet. jag som påpekat min blåa himmel och sol. men nu. nu skrattar ni mig rakt upp i ansiktet. det har ta mej fan börjat snöa här med...


jag som ska fotografera bandet utomhus idag. helvete. hoppas det försvinner lika snabbt igen och att solen kryper fram. för min skull. kan inget bra ske för min skull ngn jävla gång?


COME ON!!!!

Av Kim - 24 mars 2009 10:30

Illamåendet har släppt. Pepsi Max fixar allt :) Men huvudet är fortfarande tungt och öronen värker.


Ska gå på stan med Annelie efter jag slutat jobba. Det får bli en snabbis, måste powernapa innan fotograferingen ikväll i Falkenberg. Annars kommer jag somna under tiden. Eller något.


Kunde fan inte sova inatt. Var så trött igår men låg och vred på mig. Vaknade två gånger inatt. Vill få sova inatt. Kan sova på dagarna, men inte nätter även om jag är bamsetrött hela tiden. Jobbigt.


Sitter och funderar på vad som händer i helgen. Ska nog bara ta det jävligt passivt. Måste ta mig till Maxi me. Får fråga om jag kan låna grannens bil igen.


Det gör ont

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards