This Is My Life

Alla inlägg under mars 2009

Av Kim - 23 mars 2009 07:59

Jag är så jävla trött. Vet inte var jag ska ta vägen. Det är så jobbigt att vara såhär trött... Kunde inte somna igår. Fast jag var så trött och helt slut i kroppen så att jag mådde illa. Men det gick inte. Hjärnan vägrade. Och när klockan ringde imorse så vägrade kroppen att röra på sig. Suck. Tur man har 2 min gångsavstånd till jobbet.


Jag ska bara soooova idag. Powernapa innan läkaren och sen sooooova efter läkaren. Är så trött.


Hade sådan ångest igår när jag kom hem. Söndagar är ju alltid min städ och tvätt dag. Men igår kunde jag ju inte det. Så när jag kom hem och insåg att det inte var städat, inte för att det var smutsigt eller dammigt utan bara för jag är van vid att det är nystädat på söndagar, så fick jag sån ångest. Nåja... får städa i veckan. men inte idag, för idag ska jag soooova...

Av Kim - 23 mars 2009 06:58

DAGENS Vill ha: Lönen :)

DAGENS Klädsel: Gråa stuprörsjeans och röd Öresundstågströja (japp, gick inte upp i tid imorse).

DAGENS Smink: Foundation och kajal (ville inte riktigt gå upp imorse)

DAGENS Frisyr: Hästsvans och rött diadem.

DAGENS Låt:  Jason Castro - Somewhere over the rainbow.

DAGENS Planer: Jobba, äta mammas hjärpar, powernapa och läkaren 16.15

DAGENS Bästa: Känner mig nog lite lite lite lite lite stark idag bakom tårarna...

DAGENS Humör: Otroligt ledsen, tänker på dig Misan <3.

Av Kim - 23 mars 2009 06:41

Igår kom Andreas hem till mig, han hade ingen glad nyhet alls. Misan finns inte mer. Gisela fick avliva henne i fredes. Hon var ju gammal men ändå realtivt pigg, men i fredes så hade hon blivit så superdålig direkt så hon hade fått åka till kattdoktorn, och då hade dom hittat en tumör på magen tror jag det var. Åååh, min underbara Misan. Blev så jävla ledsen. Har ju sett framemot att få träffa henne igen, och nu finns hon inte mer. Ingen som ska envisas med att dricka vatten ur kranen på toaletten, ingen som boar in sig bland buskaget i trädgården, ingen som hårar ner, ingen som ligger i garderoben. Älskade Misan. Andreas berättade lite roliga historier som hon hade hittat på där hemma nu innan, hon var så härlig och egen. Och det hjälpte... För hennes tid var kommen, hon har haft ett bra liv och en bra familj som tagit hand om henne. Katthimlen har fått ytterligare en ängel, nu är du där, hos Zizzi.


Saknar dig så mycket.....

Av Kim - 22 mars 2009 19:38

Åh vad skönt det var att duscha...


Helgen var kanonkul...


Fredes med dom bästa vännerna. Amen vad hände egentligen? Malin, vad gjorde du med fönstret och Bertils hilton? =)


Lördag. Oink oink, hej min lilla julegris... *asgarvar* fem ölkannor, sötis i svart/vitt, Bärgarn och bulten (jävla namn) lillebror, pappa, Linda =) så roligt....


har lagt ut bilder på min bilddagbok. check it out.


nedan kommer nga =) bla på mig och Eva Eastwood som spelade i Färingtofta. Jag har hennes klänning på mig som pappa budade på. I like it =)


tack för en riktigt bra och rolig helg :D



Av Kim - 22 mars 2009 15:40

Jag är så trött. Och jag har så ont i huvudet så det finns inte. Ska aldrig mer dricka. Iaf inte fem ölkannor. Farligt farligt..


En grymtande full kärring, träffade Linda och Bitte, galet sällskap, bra musik och fem ölkannor. Blev en riktigt bra helg :)


Är kvar i Broby, ska äta middag, bli healad av mamma och sen ska jag köra hemåt... Uppdaterar om gårkvällen ikväll eller imorgon. När jag lever. Ska visa foton från fredag och lördag :)


nu ska jag äta =)



Av Kim - 21 mars 2009 13:53

Nu är jag hemma hos mamma och pappa. Fast mamma är dock inte hemma. Är ngt trött. Påminn mig om att ALDRIG mer i hela mitt liv dela en 90 säng med Malin. Ha ha.


Nåja.. Umgänget var bra igår, det var kul. Men kunde varit roligare ute på Banken. Inte alls mycket folk. Jag menar, i Halmstad är det alltid som mest folk ute helgen innan löning. Men inte här. Här var det tomt. Träffade en gammal skolkamrat sen gymnasietiden igår me. Var roligt. Sen på natten vid 03 tiden fick jag ett sms där det stod "Du var jävligt fin ikväll". Då blir man glad :)


Såhär blir man när man umgås med galningar...

:)

Av Kim - 20 mars 2009 23:54

Jag säger bara- J-kwon. Tipsy


Av Kim - 20 mars 2009 19:44

Nu sitter jag nere i K-town hos Malin med dom bästa :)


Utgång på Banken...


i´m like a firecracker, i make it hot

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards